Tuesday, July 28, 2009

[ selamat pengantin baru azura ]

lamenye aku x post entry..almaklum la blk kg mggu lepas..server pn ala2 manje gitu jd xdela dpt aku nk update blog..ari sabtu lepas aku ke majlis kenduri kawin xscollmate, azura..aku ngn dia xla rapat sgt, lain2 kelas la kata kn..tp dh d jemput & terlanjur aku blk kg, aku pakat2 la ngn kwn aku ct utk g sesame..ramai gak la xscollmate yg mmg dh lame xjmp dtg..
sebahagian dari mereka yg dtg, time ni si zura lum bersanding lg..baru posing tukar2 baju..keja ktorg kacau dia bergambar la (masing2 nakal)..bdk llaki 2 anak salah sorg dr kwn aku ni..jmp2 dh besar anak dia, dh 5tahun umur nye..aku ni bertunang pn belum huhu..
aku ngan pengantin perempuan, pengantin lelaki xdpt nk tggu..

aku doakan hubungan kedua pengantin berkekalan hingga ke akhir hayat dan berbahagia dunia & akhirat..amin..

:: berani betul gune tema pink, kesian kan pengantin lelaki ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...