Friday, July 23, 2010

[ putih bersih untuk akad ]

kain untuk akad nikah. mengikut plan aku dengan ncik M dulu aku xnak beli kain. aku ingat nak sewa je, jimat sikit. agak terkejut sebab masa tunang hari 2 tiba-tiba ada dulang berisi kain. mama ncik M cakap mak long ncik M yang hadiah. dia beli dari indonesia yang kebetulan selalu ulang alik dari sana. aku terima je, orang dah bagi kan.

alhamdulillah. minggu ni dah berkesempatan ke butik dzul*decla*sique d bandar kajang. sesat sekejap sebab sitah, kawan ku memberi landmark salah. cakap bertentangan metro kajang sedangkan plaza metro kajang. nama pun lebih kurang, memang la confius. thanks sitah sayang.


pada kawan-kawan yang bertanya. aku ada attach map nak ke sana. harap-harap membantu.
*credit pada cik ross sebab ajarin aku print screen bergini. :D

dzul*decla*sique. masa aku datang kena menunggu jugak la sebab ade ramai juga orang walaupun dah malam. tutup sampai jam10 kalau weekdays. layanan baik dari belah ukuran baju perempuan cuma kureng dari belah lelaki sebab kebetulan ramai tempah baju melayu.

pada pendapat aku, butik yang dah ada nama memang sah-sah la harga nya lebih dari yang biasa. kualiti memang superb. baju kurung moden yang siap full lining aku tempah dengan harga rm2++. xtahu kenapa aku tekad nak tempah baju nikah d situ sebab xpernah aku tempah baju semahal 2. paling mahal aku tempah untuk full lining rm80. ncik M cakap tidak untuk baju bertandang. harga rm5++ untuk design seperti yang dia nak terlalu mahal buat dia. kami masih perlu mengikut bajet. mungkin boleh cari tempat lain dulu yang murah baru kembali ke sini kalau tiada pilihan.


kawan-kawan boleh la singgah. :)

2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

owh...nak attach map ke ? hihihihi...
bagus2 nanti kot nak tempah kat sane gak boleh refer map cik su ~

[k.u.y.a] said...

senang bagi map terus. ngeee.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...