Tuesday, August 16, 2011

[ header sangat comel dari mawar berduri ]

terkejut tetiba dapat email dari mawar berduri.

Cik Su,

saya ade buatkan header yang tak seberapa buat kamO untuk hilangkan kebosanan saya .....kalau minat boleh letak, kalau tak minat tak letak pon tak pe ..hahahahha ....tapi kalo nak letak header ni jgn lupe klik shrink to fit ye ..........

rupanya puan ross sangat baik hati buatkan aku header. alololo. so sweet of u puan ross. dia ada buat entry khas tutorial untuk header ni tapi aku rajin baca je la nak buat tak rajin. satu lagi tak berapa nak kretip. ngee.



comelnye header ni. sedap pulak tengok strawberry merah 2. heee. saya nak bunga ross puan ross boleh tak? hahaha. acah je. :P gambar masa anak dara pulak 2. auwwww. :P dengan tulisan jepun 2 dah macam belog bukan melayu dah. haha. puan ross pun copy jela ek. hehehe. sebenarnya tulisan jepun maksudnya diari suria. aku tulis dalam tulisan jepun sesaje je sebab orang ofis aku ni suka sekodeng aku buka blogger. sekurang-kurangnya dorang tak paham so tak tahu la belog aku. hahaha. penah tau ada yang tegur aku buka web cina. hahaha. ok cukup melalut kat situ. apa-apa pun.

thankyou so much puan ross. su sukeeekan nye. linkali selalu-selalu la bosan eh boleh tolong buat header ada gambar su dengan cik abang su pulak. auwwww. :P


2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hahahah.....Thanks dear sebab sudi tepek header ...nanti kalo rajin kita tukar header baru ek .. :P :P ...strawbery tu khas sbab strawbery tu merah :P :P kalau ada gambar pilihan nak wat header emailkan yew ... :) dan gtau sekali nak motifkan ape...bunga, coklat atau pape jelaa yang terlintas kat kepala ... :)

[s.u.r.i.a] said...

su agak dah, awak nak cari unsur-unsur merah. hehe. biar lelama sikit header ni, nanti bebila saya minta awak edit lagi eh. harap masa 2 awak bosan la. hahaha. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...