Tuesday, September 6, 2011

[ our very first raya picture together ]


tetiba rasa blur nak tulis apa selepas seminggu belog tak berupdate. ok selamat hari raya dan selamat kembali bekerja! hehe.

dari kami pasangan sedondon berbaju purple. hihi. sedondon tak? macam baju sekayu kan? ke nampak senyuman lebar aku? haha. fakta, baju raya aku dibeli di butik zaida warta bangi sejak tahun lepas yang sepatutnya di jadikan baju tunang. dok teringat puan tuan masittah pening kepala menolong aku memilih. hehe.

sebab last minute tukar baju tunang jadi baju ni aku simpan je. dan tahun ni disebabkan ncik M taknak beli baju melayu lagi jadi gigih jugak kami cari baju raya untuk aku dengan membawa baju melayu ncik M yang sedia ada sebagai sample. tapi memang hampa la memang takde jumpa yang berkenan! aku memang cerewet haha. last-last jumpa baju melayu jual kat jakel yang sangat sewarna dengan baju ku dengan harga rm65 sahaja. yeah! kami dapat baju sedondon kami. giler excited kan? haha. almaklum la tahun pertama cuba tengok tahun depan pulak. :P

raya yang sangat seronok dan dalam sejarah aku tak sempat tengok tv menonton filem-filem hantu disebabkan sibuk berjalan. mm tahape-hape je hari raya penuh mulia ni asik tayang cerita hantu kan. dan dengan penuh jayanya aku naik 3kg lepas raya. memang la kerjanya makan. :D

2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

yeaa...n3 baju sedondon..saya jugak yang tak nampak sedondon :P :P

[k.u.y.a] said...

ala tak baju sedondon pun makan raya kenyang je. hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...