Wednesday, January 11, 2012

[ simple dinner treat for our 1anniversary at delicious ]

tarikh : 31 disember 2011
tempat : delicious one utama, damansara

cuba update seringkas mungkin. aku ni bukan boleh, suka taip pepanjang. :D

ikut plan asal just simple dinner for 1anniversary kami satu tempat di The Curve tapi disebabkan ncik M terlalu lama shopping di ulang sekali lagi ncik M hehe jadi kami pilih tempat makan sekadar turun lif je dan paling penting Delicious. :)





red velvet cupcake. lambang celebrate anniversary. cewah hehe.


 wajib ada gambar kesayangan. :)


menu aku. braised lambshank. aku memang suka sangat order kambing tapi ncik M jugak habiskan. sedap!


menu ncik M. teriyaki salmon steak. salmon fish, one of feberet ncik M. ini memang sedap giler! aku siap kempunan nak makan kulit dia. dalam sekelip mata tuptup habis dalam mulut ncik M. bakal kena tuntut nanti. :(

eh aku?



mak buyong comot jadi nampak sipi-sipi jela eh hihi. beria pakai baju sedondon ok. :P

agak kecewa sikit sebab dinner ni konon niat nak belanja ncik M, suami sendiri. kira 3in1 la. sempena birthday ncik M, dinner 1anniversary dan sempena aku dapat bonus. nampak sangat isteri dia ni tak berapa nak banyak duit kena kumpul sekali tiga event huahuahua. kecewa sebab rasa macam tempat biasa untuk 3event walaupun cukup mahal dah hahaha. ncik M cakap makan sedap kira ok la. huuuu. :)

dinner birthday ncik M update nanti eh. birthday boy belanja. hadiah pun murah-murah je mampu. :P





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...