Tuesday, February 21, 2012

[ 6 bulan dan jakarta ]

lamanya belog terbiar, nak dekat sebulan dah pun. sedih menengok tapi bila momentum dah lari susah nak kejar hehe. hari-hari buka pun memang langsung tak takde perasaan. haish.

mak buyong sangat sihat walafiat. baru je balik dari trip jakarta-bandung minggu lepas. seronok! kemain jauh berjalan ye. alhamdulillah, baby baik-baik je sepanjang perjalanan cuma sekarang baby dah pandai mengeras. sakit mama dia ni tetiba, rasa macam kejang perut hehe.


ni la kawan baik aku, tuan masittah yang menumpangkan rumah dan mempermudahkan perjalanan mak buyong ni di jakarta. dulu suruh buat belog, up entry sikit terus dia peram sampai sekarang hehe. ikutkan dah lebih 8tahun kami kawan. masa belajar dulu dia la orang paling rapat dan paling melalaikan sebab seronok sakan borak dengan dia. menangis bersama dah perkara biasa. sayang sangat kat dia. hehe. seingat aku last kami bergambar sebelum dia terbang ke jakarta dan baru mengandung beberapa bulan, sekarang turn aku pulak. cepat betul masa berlalu.

dulu lepas kawin dia asik sebut je bila nak sampai ke jakarta melawat dia tapi aku beri alasan aku takut tetiba aku mengandung dan kesihatan tak mengizinkan untuk aku jalan jauh. tapi lepas mengandung ni aku yakin aku ok dan tetiba teringin nak ke sana. spontan ajak ncik M. ncik M beri green light lagi la aku beria kan. :D

ok. cukup sini. aku rajin lagi aku update. apa-apa pun pada puan tuan masittah yang sedang membaca, terima kasih tak terhingga. terharu atas layanan awak. tujuan utama ke jakarta sebab nak melawat awak dan adif, shopping dan jenjalan 2 kira bonus untuk saya. disebabkan awak bagi saya makan sedap-sedap berharap berat badan tak naik banyak. esok check up ni. hehe. :P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...