Thursday, April 5, 2012

[ sakit pinggang, sakit belakang, sakit tulang pinggul ! ]

segala sakit mak buyong ni ada. nampaknya simptom sakit pinggang, sakit belakang, sakit tulang pinggul makin menjadi-jadi. sakit tak boleh bayangkan. :'(

sejak pagi selasa memang tak boleh tahan sangat-sangat tapi kuatkan hati tak nak EL walaupun di hasut ncik M hehe sebab kesian kat bos ada meeting hari 2. siyes, kerusi ofis ni memang menghantui hidup sekarang. kadang-kadang berbisa yang amat. kerusi sekarang dah masuk yang ke tiga, semua patern lain-lain tapi sama jugak masih sakit. :(

semalam sengaja ambik cuti. tak nak jumpa kerusi ofis ni untuk sehari. huhu. itu pun dah petang baru cakap kat bos. setel rekod surat sort bagai, taip semua draf, reply email-email, maklum jadual dia semua, senangkan hati bos dulu baru cakap nak cuti. berkesan. bos memang dengan senang hati bagi aku bercuti *yela dah jam 4.30 petang baru cakap siap pejam-pejam mata lagi hahaha takut bos tanya kenapa tiba-tiba nak cuti. aku memang kenal sangat dengan bos aku ni, kalau ada banyak benda bertangguh buat dia rasa tak senang hati kalau aku tak ada boleh tengok dari riak muka dia. aku pulak jenis tak sampai hati tengok bos, jatuh kesian. sakit pun hilang tah mana hahaha. 

walaupun kerusi ofis buat aku sakit-sakit tapi bila bab berjalan tak sakit pulak. ceh yela sangat, sedangkan jalan sikit dah minta duduk haha tapi nak shopping jugak tak kireee! dan haruslah cuti sebab ncik M ada kan. macam tak biasa. kami kan selalu dating, shopping waktu orang lain kerja. waktu orang lain dating aku duduk rumah belek barang baby haha. almaklum la ncik M pun dah kerja balik wiken jadi tak ada baby shopping dah. sob. takpe abah kerja cari duit untuk baby. 

k, rajin membebel je nak update entry bergambar tunggu aku rajin balik. 



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...