Thursday, November 8, 2012

[ mama Adel jumpa pakar bedah? ]


mama Adel tak berapa sihat tapi pemalas nak pergi klinik. selesema baru baik tapi masih batuk. berjangkit dengan ncik M. mungkin sebab cuaca pun tak menentu sekarang. teringat kali terakhir aku demam masa dapat tahu aku mengandungkan Adel. lamakan? aku dengan ncik M memang ada antibodi kuat kot, turun kat Adel sama. Alhamdulillah sampai sekarang budak kecik tu tak pernah demam lagi. harap dia tak berjangkit dengan aku, tak boleh bayangkan baby sekecik dia rasa tak selesa badan selesema batuk bagai. 

baby Adel usha kakak misi. hehe.

sabtu baru ni aku jumpa pakar bedah uuuuu pakar bedah. kenapa jumpa pakar bedah-bedah ni? mm lainkali la aku cerita eh tapi insyaAllah aku tak apa-apa dan tak perlu bedah. seram kan? lagi seram bila melibatkan cik B! huwaaaaaaa sangat seram. huhu. alhamdulillah mungkin berkat niat nak menyusukan Adel Allah jauhkan dari penyakit teruk. walaupun proses hari sabtu tu pun dah menyakitkan. tengok tirai hospital pun dah terngiang-ngiang kejadian melahirkan Adel hahaha. tutup mata je taknak tengok apa-apa berharap semuanya berlaku dengan pantas huahuahuahua.

doakanlah aku lepas ni sihat je dan tak perlu menghadap doktor dah. :)

tak sabar nak tunggu minggu depan. cuti panjang nak golek-golek je dengan Adel. sejuk aircon ofis ni membunuh diri. brrrr!


2 comments:

Nur Ezqy said...

RM1/pcs strip ujian ovulation OPK (kesuburan)/pregnancy UPT (kehamilan).


blogshop: http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com

sms: 0122429082 (puan nor)
email: lovidoobidoo@gmail.com

Aaron Grey said...

Hi, can I contact you through your email? I've something to share that might interest you.

Aaron
aarongrey112 gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...