Sunday, August 14, 2011

[ sewaan bekas hantaran tunang ]

dah lama dah nak update dalam belog tapi dari hari ke sehari tak jugak buat-buat lepas 2 lupa. akhirnya selepas lebih setahun. hihi. gasak ler. haha. sebenarnya aku berniat nak sewakan bekas hantaran pertunangan aku. hantaran tema putih pink. walaupun dah lebih setahun, bekas-bekas ni masih elok aku simpan. bunga-bunga, rambu-ramba dia semua masih terletak elok. sama macam masa majlis pertunangan aku tahun lepas. :)

ini antara gambar bekas-bekas hantaran bersama barang hantaran aku dulu. alas dulang warna pink 2 tidak termasuk, 2 aku pinjam kak emy. thanks kak emy. :D






5 bekas sahaja. anggaran nilai untuk kos bekas hantaran siap gubahan rm400++. harga tahun lepas jadi sangat berbaloi kalau sewa sebab lagi murah! tak la sampai rm400 kan, tak sampai separuh harga pun. mana tahu ada yang berminat terutama di area kuala lumpur dan putrajaya mm orang melaka pun boleh. cuma letak barang hantaran, gulung-gulung ke lipat-lipat ke dan siap. simple sangat-sangat.

so, jangan segan silu email saja pada aku untuk sebarang pertanyaan. cewahh. :P

sayasayangsangatbelogsaya@yahoo.com








2 comments:

sayahappyslalu said...

good idea.. akak bagi terus kat pihak lelaki.. so, mak mertua simpan.. bila tak tau nak buat apa, mak mertua bagi-bagi kat sedara.. hehe

[k.u.y.a] said...

hehe. selalunya memang macam 2 la kan kak, dah bagi takkan nak ambik balik haha tapi ikutkan masih mak mertua saya simpan dan dia cakap kalau nak sewa, sewakan jela. on saje. ngee.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...