Tuesday, December 8, 2009

[ hp o hp ]

bos outstation, aku curi waktu keja utk update blog. hish2, PA sape la ni kan. biar la asalkan aku xkacau orang. kan kan kan. sebenarnye aku nak ngadu ni. hp kesayangan ku dah makin cacat, huhu. penutup belakang dah xleh tutup. terngaga je mcm pic kat bwh ni hah. kadang2 kerap terbuka sampai nampak bateri dia. huhu. ni bahana nye klau asik buka katup utk tukar simcard, asik jatuh katil berpuluh2 kali. 2pun sejak akhir2 ni sahaja ok.

kali ni aku upload pic besar ckit, bagi nampak. ngeri kan tengok hp aku. dah 3taun ooo aku pakai hp ni. aku mmg cukup sayang, cukup jaga tp akhirnye dia nak cacat gak. luar je nampak buruk tp isi dalam semua ok. xpnah ade masalah dari bateri ke, data2, system2 dia ke. brand sony ericsson ni mmg tip top la. sangat bagus. :)

sebenarnye hp ni mmg ade sentimental value pada aku. aku beli hp ni same2 ngan cinta pertama aku, farhan. bulan 12 tahun 2006, aku mmg ingat. aku beli beberapa bulan lepas aku dapat keja putrajaya. aku beli ngan bonus + duit gaji aku yang xseberape. susah nak dapat jadi ofcos la aku sangat menghargai nye. walaupun ni bukan hp aku yang pertame tapi aku mmg cukup sayang. sejak 2 aku mmg dah xde hati & perasaan pada hp baru2 yang lagi canggih. ckit pun xcair. tapi skag sedih, segan pun ade klau orang tengok hp aku ni. patut ke aku tukar hp baru@ tambah hp?? mesti hp sony pink ni akan merajuk. 'cian kamu kan..' :(

*sila abaikan comot2 yang ade pada hp, ni bukan keja aku. ni keja orang yang pinjam hp aku dulu. huh!.

:: aku memang setia ngan satu2 barang. ::

4 comments:

Nissa Azmir said...

sama mcm hp nisa yg lama.. masih digunakn smpi skrg.. thn lasak hp ni..

[k.u.y.a] said...

mmg hp ni tahan lasak. sebab ade orang tukar pinjam xpandai jaga, abis cacat semua huhu. :(

mawar_berduri said...

ciannya dier....
tukar baru la su..hihihi

[k.u.y.a] said...

ok cik ross. su akn tukar baru. hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...