Thursday, November 12, 2009

[ kenduri doa selamat & akikah marissa ]

waktu utk update blog selalunye aku wat mlm sbb klau kt ofis ssh ckit. ngadap bos, kdg2 lebih nk ngadap peg lain. ambik mase lebih2 lagi klau aku nk upload pic. bos xde arini jd aku leh la ngadap jap.

kembali ke tajuk asal. sabtu lepas kak chik aku wat ckit kenduri doa selamat masuk umah & akikah anak dia, putri marissa. sebab xbuat kenduri kt kg jd majlis nye mmg simple la. makanan semua order. nasi beriani yg d dtgkn khas special dr sungai buloh. papadom nye mmg sedap. aku ni bkn nye suke sangat mkn papadom ni tp pelik sedap sangat. menu utama daging kambing aku usik ckit je sebab aku mmg xpnah mkn daging kambing. saje nk try. hehe. agak meriah kenduri sebab family & mak cik sedare dtg dr mlk. ngah cbuk basuh pinggan mangkuk mak dok mencelah "kawan ngan sape skag? adik abg rafiq ko nk tunang hujung taun ni. sebaye ko plak 2" aiiiyakk! mak.. xde soalan lain ke. time ramai2 org ni jadi aje mak aku ni. takut sangat aku ni xlaku kot. hahaha. "relax la mak, kuya muda lagi la. ade org nak, ade la"

kak chik ngn marissa.

pic aku mesti ade punye. xboleh xde. :P

dapur yg tantek ngan kabinet olen.

dh terlanjur 2 aku publish skali pic ni. org dlm gambar ni ade la nenek aku belah mak. satu2 nye nenek yg aku ade. sebenarnye nk tunjuk background pic, wallpaper yg masih panas lg. baru ciap pasang beberape ari sbelum majlis. ibarat future wall ruang tamu la. wallpaper ni adik abg ipar aku nye bisnes. so, sape2 yg berkenan@ on planning nk pasang utk bakal ruang tamu umah nnti leh dpt harge diskaun. special utk pembace blog aku. hehe.

:: penat tapi seronok ::

7 comments:

cheqna said...

hehehehe

itulah orang tua kita..

selalu bimbang kot2 kita tak 'bekeluarga' nanti

apepun all the best to u...=)

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

aku pun ada nenek cam kau lor~~~tapi dia rock sket...huhuhu...cantik arr wallpaper tuh...errr...tikus kau aku dah bagi makan...

[s.u.r.i.a] said...

cheqna : thanks 4 da wish. doa yg t'baik utk cheqna jgk. amin. ^_^



alvin : tantek kn wallpaper 2. thanks sambil lalu2 sudi nk bg amster mkn. owner dia sndiri kadang2 lupe. hehe.

Mawar_berduri said...

wah...tomeinya marissa.....tolong com pipi die utk ross...hihi

[s.u.r.i.a] said...

su dh com pipi marissa utk awk. hehe.

[s.u.r.i.a] said...
This comment has been removed by the author.
[s.u.r.i.a] said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...