Thursday, August 5, 2010

[ bab kena khatam sebelum kahwin ]

aku dah boleh kawin kan? cakap la dah boleh? punya la tunjuk dapur sekali hahaha. :P

aku ni d kategorikan orang yang boleh masak tapi xpandai. macamane 2? kira tahu tapi xteror la. ngeee. xdela order je ape-ape terus boleh siap. sekarang ni almaklum la nak kawin tinggal sorang pulak, ni la masanya nak polish skill yang ada. hahaha. yela makan sorang, masak jela apa yang ada untuk tekak sendiri je kan. kalau rajin sikit masak untuk ncik M, makan sekali lepas dia balik keja. nasib baik ncik M ni terima makan apa-apa pun. paling dia suka. 2 hah! telur dadar. dia cakap aku pandai buat telur dadar. *blushing. :P

semangat aku ni. jangan masa bujang ni je aku rajin kalau x sia-sia beli kuali tupperware mahal-mahal. 5x kali bayar. ada lagi hutang 2x kali bayar pulak 2. :P

ok. siap-siap dah. tunggu ncik M roger je. kita orang nak makan berdua je. cari la mana-mana port boleh makan tapi xboleh tempat gelap-gelap ok. xpasal-pasal kena sergah dengan pak ketayap putih. minta selisih! :P

4 comments:

Mawar_berduri said...

wah...

Rajinnya Cik Su....Bila nak masakkan untuk Saye plak ? hihihi

[s.u.r.i.a] said...

ala cakap la su boleh kawin dah. ngee. :P

mai putrajaya nanti su masakkan utk awk eh. mungkin xleh celen sedapnye awk masak maggi goreng mamak utk su ari2. sedapnyee. awk kena ajar su masak maggi goreng 2. hehe.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

lulus dah tu...

jangan lupa jemput..



boleh geng ngan kRina.. hantu tupperware..hehe

[s.u.r.i.a] said...

lulus dah eh. thanks kRina. ngee. xsia2 jadi hantu tupperware kak, sekarang baru tahu kegunaan dia.

psst : kRina, leh curi x resepi masak akak? :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...