Thursday, December 3, 2009

[ tiga.dua belas.lapan puluh dua. ]

selamat hari lahir yang ke27, Ncik M. Faisal.
semoga awak panjang umur, dikurniakan kesihatan baik b'panjangan. dimurahkan lagi rezeki, hidup sentiasa dberkati & drahmati oleh Allah s.w.t. amin..

'terima kasih sudi hadir dalam hidup saya. kalaulah dtakdirkan ia hanya untuk sementara waktu sahaja, saya sangat2 menghargai setiap detik mengenali awak'.


:: tumpang gembira atas keputusan training exam dia semalam ::

6 comments:

Mimie Haszmiza said...

sue..incik m awak sama umur dgn incik F saya...
awak belikan hadiah ape kat die?

[s.u.r.i.a] said...

hehe yeke. umur dah sedang2 elok la 2, ahaks. ngeh2. blur sebenarnye nak belikan ape, mm mungkin buku je. dia suke benda2 mcm 2. ^_^

Mimie Haszmiza said...

sedang elok utk melangkah ke alam hidup berdua ke sue?
hehehehe ^_^

[s.u.r.i.a] said...

hehe sedang2 elok utk dorang pk kan utk ke alam b2. kite ni mude lagi, xpe. huhu.

Mimie Haszmiza said...

hihih..abis awak nak incik M awak tu melangkah dgn org lain ke?
heheheh

[s.u.r.i.a] said...

waaa nape ckp mcm 2. xmoh2. huhu. dorang la dah kena pk, kite ni standby je tggu bintang jatuh ke riba. riba pun dah naik sengal2 dah ni hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...