Tuesday, November 10, 2009

[ roti john yg sangat2 special ]


"mm kalau la saya bole mkn roti john tu sama2 suria,
sambil bercerita.."


aku xkisah mkn roti john sorang2 sbb ayat ni dah cukup utk temankan aku. aku xperlu kan sos @ mayonis lebih sbb ayat ni dh betul2 wat aku tersenyum. sebelum ni mmg payah sgt aku nk tau ape yg ade dlm benak fikiran dia. dia terlalu bnyak berselindung, suke biarkan ayat tergantung tanpa aku paham ape yg dia maksudkan. walaupn dh kenal lame. aku yakin ayat ni walaupn simple tp 1 pengharapan, 1 doa. doa yg sentiasa aku AMIN kan. wlaupun ia mungkin sekadar khayalan kosong aku, aku xkisah asalkan ia dah cukup wat aku gembira.

:: kadang2 teka teki senang pn jadi ssh ::

3 comments:

Mawar_berduri said...

terliur tengok roti john ni....ble cik su nak blanje ni??? ..hihi :)

cheqna said...

roti john????

emm..behnya...ingat zaman2 belajar dulu...suka sangat makan roti john ni..

nway...salam perkenalan

[s.u.r.i.a] said...

cik ross : anytime je. mai dtg putrajaya.

cheqna : roti john putrajaya sgt cedap. thanks, sudi jengah. salam perkenalan. ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...