Tuesday, August 17, 2010

[ puasa d pwtc ]

aku sedang sibuk. bulan-bulan puasa ni ada conference. penat sebab kena ulang alik tapi kena pk positif. hari ni dah masuk 7ramadhan. sekejap je. 6hari sebelum ni aku sia-siakan macam 2 je. aku ni dah tergolong dalam golongan yang dalam kerugian sebab xambik peluang nak bolot semua hadiah Tuhan memang nak bagi, banyak aku sia-siakan. :(

persiapan kahwin aku kurang tapi tetap ada. penat berjalan banyak-banyak. ada masa aku update. alhamdulillah aku xtinggal sahur lagi walaupun lepas hantar mak balik kampung khamis lepas aku mula bersahur sorang-sorang. sob. sob. :(

ada yang mengembirakan aku sebab belum lagi berbuka sorang-sorang. ada je teman. suka. :)




1 comment:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Cik Su yang aktif.....dari dulu samapi sekarang sokmo je jadi secretariat...huhu

hati2 drive...ptang2 KL jem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...