Wednesday, December 8, 2010

[ aku tengok kad dan kad tengok aku ]

alamak ! sudah bulan disember. bulan november langsung xberupdate. alaa takde tinggalkan jejak untuk bulan november. hehe. kalau dah bulan disember maknanya adalah bulan aku bernikah. WOW! nikah. takutnye. berdebau ni. huhu. sekejapan je kan. ni memang takde counting bulan dah, counting hari je ni. saat aku menaip ni tinggal 23 hari je. rase macam banyak benda xbuat lagi ni. huwaaa nak jadi perantin pening kepala tau. cukup la sekali. tak hendak aku banyak kali. stress !!

aku memang jarang update persiapan kawin sekarang sebab rase segan nak beria-ia post di blog. macam gah sangat majlis nye. hehe. insyaAllah pas kawin aku buat-buat rajin eh. ncik M pun sokong aku menulis blog asalkan jangan terlalu terbuka dalam semua hal. sebenarnya dia sokong 2 sebab ada la benda aku nak buat kat rumah nanti. almaklum la, dia kerja shift yang bakal selalu di tinggalkan. hehe.

ok. sekarang aku sedang bergelumang dengan kad-kad kawin aku. kad kawin aku yang putih bersih ni. auwwww. hehe. menaip, print, gunting, tampal & pos. ni termasuk kawan-kawan ncik M. senang aku buat sekali. pada yang reply awal ni sempat la nak bertaip bagai. dah hujung-hujung nanti tulis tangan je la. tulis tangan aku tak bape cantik, takut posmen susah nak baca. haha. ok. pada kawan-kawan yang membaca. kalian di jemput. kalau mahu memiliki kad kawin aku yang putih mulus ni jangan la segan-segan menaipkan alamat surat menyurat kalian ye. bujet ramai nau yang membaca. haha. :P



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...