Friday, April 8, 2011

[ rambut adira af8 vs rambut aishah sinclair ]

selamat datang kepada kakak ofismate yang menjumpai blog aku ni. blog aku ni takde apa pun, kadang-kadang sesetengah orang tak paham kenapa la nak buat blog. bagi aku la, cuma blog ni je medium yang aku seronok nak berkongsi dengan orang lain dan juga sebaliknya. jadi, selamat membaca. :P

k. kembali ke tajuk asal.

esok kak chik aku ajak teman dia pergi gunting rambut di taman au keramat. tempat lama dia. kebetulan aku memang nak ambik barang di wangsa maju. sebenarnya sejak kawin aku teringin sangat nak potong rambut, kasi pendek. orang dah kawin ni macam susah la rambut panjang. :P

walaupun teringin potong pendek tapi hakikatnya aku tak pernah potong rambut pendek. aku rasa rambut aku tak sesuai. kalau rambut halus lurus rasanya apa fesyen rambut pun boleh. contoh macam adira af8 ni.

aku suka tengok rambut adira yang baru ni. di potong pendek tapi tak terlalu pendek. nampak makin comel je tengok dia.

tapi siyes aku lagi giler tengok rambut giler-giler pendek aishah sinclair ni. memang hot mama betul. aku rasa dia lagi cun sekarang. ngee. aku lebih teringin nak potong rambut macam dia, senang sikit kot nak jaga. cuma kalau potong pendek macam ni kalau pakai tudung mesti nampak bolat je kepala aku sebab dah takde sanggul. hahaha. dah sampai ke situ aku pikir. :P

kalau betul la aku potong rambut macam dia ni. kira betul-betul berani la aku. tak boleh bayangkan muka aku macamana. hihi. aku ada jugak tanya pendapat ncik M, dia cakap aku ni di kategorikan perempuan yang comel (dia sesekali takkan cakap aku cantik sebab comel nampak lebih awet muda hahaha) jadi dia setuju aku potong pendek. kononnya kalau rambut pendek memang tambah comel. mm boleh pegang tak kata-kata ncik M ni? kag takut aku dah potong dia suh aku pakai anak serkup je memanjang. hihihi.

apa-apa pun untuk dia jugak. kan. :)


5 comments:

suriadzul said...

singgah di petang jumaat..hi suria...nama kita sama..heheh...sy suke 2-2 style tue..comel...heheh

shitaro said...

saye suke yang rambut adira tu..hihihihi musti lg terserlah kebudak-budakan awak tu..hahaha saya sokong kalO awak potong rambut ! ikut ckp sOmi..dia yg nak tgk kite kan2..hihihi sanggul pelesu kan banyak skang ni..hahaha

[s.u.r.i.a] said...

suriadzul : hai suria. terima kasih sudi singgah. :)

moktah : ok, dengar orang berpengalaman ni. kena cari sanggul pelesu dulu la nampak gayanya. haha.

--stil lookin fo pena name said...

hi u :) m, based on yr pics, i tried imagine u dgn rmbut aishah & adira. better adira kot. klu potong cam aishah takut nnt yrface-shape jd saaaangat muulat! hehee..

[s.u.r.i.a] said...

stil lookin fo pena name : hihihi. dah 2-0 dah ni. mm betul gak 2. kalau nak rambut macam aishah kena buat senaman mulut hari-hari kasi muka kurus. ngee.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...