Monday, December 7, 2009

[ bunga2 kian subur ]

'saya bersyukur dengan ape yang Tuhan dah bagi pada saya, kadang2 mcm2 sy minta ngan Dia tp saya sedar , saya patut malu.. ape yang saya minta kadang2 terlalu tinggi untuk Dia tunaikan.'

'insyaAllah.. selalunya yang best datang dalam keadaan x d sangka. mm saya pun rindu suria..'

'terima kasih wak.. saya sentiasa pujuk hati saya untuk bersabar tapi kadang2 hati perempuan yang lemah ni terguris gak huhuhu.'

'suria sabar ye. kadang2 saya pun pernah rase sedih dan cari hikmah sebaliknya.'

'awk..awk sentiasa ade ye sebelah saya..'

'saya selalu sebelah suria.. xmo sedih2 ye.'

'xnampak pun..hehe. ok,xmo sedih dah. sori ye..'

'hehe, kalau dah sampai nampak, bukan kata duk sebelah je. saya belai tenangkan suria. ops..'

'mm..awk jangan wat saya malu.'

'mm acah je. suria..'

'ye sy.. awk nak tido dah ye.'

'mm belum lg. saje saya nak panggil nama suria.'

'hehe. nasib baik betul spell suria, klau jadi sukia lagi xtahu la. sangat jeles tau hehe.'

'hehe. ala saya tersilap taip je ari 2.. syg suria.'

'K ngan R jauh tau. saya pun syg awk jugak hehe.' :P

hari2 rasenye nak update blog, nak cite pasal dia sebab hari2 & setiap mase hati & otak pikir kan dia. aku hanya wanita biasa. ape2pun aku makin bahagia. ^_^

:: arini kebetulan kami same2 pakai kemeja belang kelabu. ::

5 comments:

Mimie Haszmiza said...

sweetnye..
satu opis rupanye.
ni yg jelesh ni :(
biasa lah sue..bila ada rasa kecintaan yg byk mesti kita nak share rasa gembira tu dgn org lain kan...
wish u luck sue..
wish me luck too ;)

[k.u.y.a] said...

xperlu la awk jeles mie, bukan 1 ofis pun huhu. dia bukan org gomen. sbenarnye sy lagi ssh nak jmp dia bbanding awk walapun dekat je. sedih ati xsape tahu. huhu. i wish u double, triple luck ok mimie cayunk. ^_^

cheqna said...

semoga kebahagiaan itu menjadi milik suria buat selamanya...

[k.u.y.a] said...

so sweet of u, cheqna. thanks.

Mimie Haszmiza said...

sy pun susah nak jumpe lah..
ehehehe nun jauh di selatan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...