Monday, April 23, 2012

[ hasil borongan pureen stock clearance 2012 ]

kami pergi jua pureen stock clearance promotion hari sabtu baru ni.

bak kata ncik M "came back from hell. pureen hell. you wanna cheap prices than expect pure madness." hahahaha. boleh bayangkan tak? cukup la sekali ni kami pergi. tak pergi lagi kot. tak terkejut ramai orang tapi terkejut dengan sikap tamak orang kaut baju banyak-banyak lepas 2 relax je duduk tepi buat sesi pemilihan. selesai memilih dibiarkan macam 2 je baju-baju kena kotor. ncik M siap bayangkan, "macam ni la kita kat padang mahsyar nanti, ramai orang bersesak-sesak dengan berpanas. nak keluar pun kena beratur sebab tunggu di hitung amalan." ok takut. huhu.

nasib baik la aku ni kuat lagi. aku bab berjalan jauh, berdiri lama-lama aku ok jangan suruh aku duduk lama-lama memang aku bising sakit pinggang. hahaha.


hasil borongan kami. dah alang-alang sampai takkan nak tangan kosong je kan. banyak borong diapers, toiletries, detergent, liquid cleanser dan baju-baju baby satu bakul kecil. baju-baju baby pun dah siap basuh. malam ni boleh sesi melipat. tetiba rasa banyaknyeee baju campur dengan first batch dulu. :D

memang harga lebih murah daripada expo, retail price. nak murah kena la hadap macam-macam seksaan hahaha. nilai borongan rm500++ je. je? pengsan incik M. :P


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...