Friday, August 5, 2011

[ penang - part 3 : jalan-jalan cari makan ]


giler lama baru nak upload, upload makanan di bulan puasa pulak 2. hari 2 update pasal hotel je. baru rajin datang balik. ni baru pergi penang ni, kalau pergi london ke pergi perth ke pergi jepun ke (nak jugakk 2) tak tahu la aku punya rajin macamane. :P

layan gambar jela ek sambil telan air liur. :D

nasi beriani kuning dengan kambing di jalan chowrasta. banyakk. aku sorang je ni makan.


pasembor padang kota. sangat-sangat sedapp! ni buat pertama kalinya aku makan. :P

sotong kering bakar padang kota. ni ncik M je makan.

sotong kangkung padang kota. pertama kali jugak makan. sangat sedapp macam nak fengsan! haha.

ok. kerang bakar je. padang kota.

mee udang padang kota jugakk. sedappp!! nak pergi yang sungai dua telor dibasuh malas nak seberang malam-malam buta. :P

char kueh teow udang. memang sedapp macam nak fengsan buat kali kedua. udang manis dan disebabkan sangat sedap la kami order mee udang pulak dari kedai yang sama. :D


dan terakhir laksa janggus yang paling mencabar nak cari. sesat tanya orang sesat dan baru jumpa. mm bagi aku rasanya tak la sedap sangat sebab aku memang suka sangat laksa.


ni jela yang kami sempat sebab cari tempat lagi lama daripada makan. kesiann. hihi.




2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

su...........laparrrrr...huhuhu

[s.u.r.i.a] said...

hahahaha. sila telan air liur. :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...