Thursday, January 14, 2010

[ sup?? ]

*C : su, ape nama jawatan baru awak?
aku : setiausaha pejabat.
*C : jadi memang jadi setiausaha untuk semua hal la ni ye?
aku : ntahla *C.
*C : kalau yang xde diploma panggil ape?
aku : pembantu setiausaha pejabat.
*C : ooo. ape singkatan jawatan awak? SP? SUP? hahahaha.
aku : hehehe.

aku gelak tapi dalam hati? Tuhan je tahu ape aku rasa. aku xtahu la kalau orang lain terasa ke x kalau berada d tempat aku. aku memang jenis cepat terasa tapi kalau bila ayat ni keluar dari orang yang selalu perli aku. aku memang cukup terasa. aku pun xtahu kenapa. mungkin sebab dia lebih tua dari aku kot dan dia pernah jadi penyelia aku masa aku jadi PA pool dulu. aku sedang belajar untuk pujuk hati dan bersabar. aku terlalu cepat terasa. huhu. :(

:: memang susah nak puaskan hati semua orang. ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...