Saturday, July 11, 2009

[ kuah gula durian ]

mlm ni aku menaip blog dr umah kak chik di tmn keramat, kl..
aku g umah dia mlm smlm..
aku malas nk abiskn mse hujung mggu aku kt putrjaya..
bosan..
aku mmg nk anta kuah gula durian yg mak aku kirim kt kak chik..
kcian plak kak chik kempunan plak dia nnti..
lgpun rindu sgt2 kt ank buah aku yg masih dlm perut..
smlm ptg kak chik msg ckp ade kuar darah ckit..
dia dh nk bersalin dh ke?
sempat ke aku anta kuah gula durian kt dia?
risau plak aku..
anak sulung la katakn..
aku plak yg risau lelebih..
aku sentiasa doakan keselamatan kak chik ngn anak dia..
anak lelaki ke perempuan?
masih tanda tanye..
nk bg name ape pn masih memilih...
xsabar rasenye..
=)



:: ade banyak perkara yg masih berlegar2 kt kepala aku ni.. ::


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...