Thursday, July 9, 2009

[ dungun, terengganu ]




mm, kemana ye aku g ct 4 ari..
sbenarnye mak telah memujuk aku utk join skali menghantar
adk ku,noni..
dia dpt tawaran politeknik d dungun, terengganu..
1st aku dpt th, terkejut gak la..
jauh 2, lg jauh dr politeknik aku dlu d pahang..
iktkn ati malas nk ambik ct lg, syg ct la kte kn..
tp skag aku sbolehnye xnk menolak permintaan mak..
aku nk sgt2 mnghargai mse2 aku ngn mak,
lebih2 lg sejak arwah abah xde..
aku th mak kdg2 rse sunyi, dia jenis ske bjalan jd ni la msenye..
aku lebih setia jd co-pilot dr pilot sbb adk ku amin yg
setia memandu & mak yg setia peneman ckp..
aku smpat gak lena jap..(sopan ckit, huhu)


so, nni la sbahagian dr pic yg sempat aku capture..


pintu gerbang yg lebih cantik dr pintu gerbang poli ku dlu huhu..

selepas selesai daftar asrama, cian plak tgk adik aku sorg ni..

naim n amin, sempat singgah mkn abc kt pantai kemasik..

singgah pantai tc, kuantan..

capture by mak da unprofessional photographer hehe..

mak ade sebut yg pasni klau ade pluang lg kite g smpai k.terengganu..

ok, mak..kite g lg linkali eh..smpai kelantan pn boleh..

=)



:: perjalanan 8 jam yg amat memenatkan ::



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...