Wednesday, July 15, 2009

[ lesen penuh ]


iktkan arini adela ari yg ke5 aku dpt lesen penuh..hepi bila xde sticker lesen P kt si comot merah..rase bangga sbb aku dh lepas percubaan huhu..klau ngn sticker P terlekat mmg biase la aku kna buli kt jln raye 2..klau kt highway terutama dlm pejalanan putrajaya-mlk mmg biase la kna lampu tinggi..mentang2 la aku ni perempuan, xbg muke langsung..

sebenarnye banyak kenangan aku spanjang setahun lebih ngn si comot merah..aku masih igat lg, baru 2 minggu si comot merah keluar aku dh accident..accident teruk plak 2..kire nasib aku baik sbb xlanggar org atau keta org cume aku langgar pili bomba, klau x xpasal2 lesen P aku ditarik blk..tp mmg teruk la si comot merah, lebih kurang 2mggu gak la kt workshop.. mase 2 rase sedih sgt2, ramai yg xth sbb aku xnk malu baru 2 mggu beli keta dh accident teruk (ni pn ngah malu huhu)..aku sempat tangkap gambar tp xsmpai ati nk publish..terima kasih kt abg ipar aku, abg rafiq (husben kak chik) sbb bnyak sgt2 bantu aku..

latest pic si comot merah =)


:: ari2 msti bercakap ngn si comot merah, terapi diri huhu.. ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...