Friday, July 31, 2009

[ pertunangan aishah ]


malas betul nk meng'update' blog ni..sebenarnya selepas ke rumah zura aku terus bergegas ke umah aishah..dia bertunang ptg 2..dia mmg rapat ngn aku, dh la dia xjemput ramai jd aku sebolehnya xnk mengecewakan dia..kisah percintaan jarak jauh hampir 5 tahun sehingga dia bertunang pd ari 2, so sweet huhu..


baju warne pink dak aishah sbagai baju loncatan sbb baju sebetulnye salah wat..kesian dia..ape2 pn ko nampak cantik sngt shah..


siti selaku mak andam, nmpak pro sgt time make up kn dak aishah..dia pn dh offer utk make up kn aku time bertunang nnti..bila nye aku nk bertunang ni??hahaha..siti..ko pn lum bertunang lg jd jgn nk push2 su ok..

dh lame x lepak together2, dh mcm bdk2 blk rase nye masing2..hehe..


:: tahun depan mesti musim kwn2 berkawin plak ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...