Wednesday, January 19, 2011

[ aku pilih salima ]

dulu aku penah post bagitahu aku nekad mahu memilih salima makeup artist untuk makeup aku. memang aku tekad.

di sebabkan keputusan 2 kiranya aku tidak memilih pakej kawin lengkap dari mak andam yang aku booking. dah nampak aku rugi di situ. dan sebenar-benarnya aku juga tak memilih baju berinai dan bersanding dari mak andam tersebut. abis 2 aku booking mak andam 2 untuk apa pulak? hahaha. benda-benda ni la yang buat aku serabut. 2 yang sampai tak ada bunga tangan 2. 2la sendiri cari pasal kan. adohai ! haha. ada masa aku cerita. :P

kembali ke cerita asal. aku pilih salima untuk 3kali make up. majlis nikah, berinai malam dan juga bersanding. berbaloi-baloi. haha. berbaloi la lepas kau kikis duit laki kau. :P

ni hasil make up pertama dari kak salima.
suke tak? suke tak?
sukeeeee. :P

ni dari gambar OP, gambalawa.com.

kelihatan begitu gebu dan mulus ye kulit aku. sukee. rasa berbaloi sangat pilih kak salima. bukan selalukan dapat cantik-cantik macam ni walaupun aku bukan cantik mana pun. haha. :P

cuma rasa macam mata besar sebelah. kenapa ye? ke perasaan aku je. haha.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...