Monday, January 31, 2011

[ the green hornet in 3D ]

siyes. memang dah lama aku tak tengok wayang. aku ni bukan jenis kaki wayang. lagi pun kalau cerita wayang aku nak tengok mesti cerita kartun yang comel-comel, cerita yang boleh buat aku gelak, cerita komedi romantik. will say no pada cerita seram, cerita ganas, cerita yang perlu buat aku berpikir 2 3 hari untuk memahami tapi cerita-cerita aku tak suka 2 la yang ncik M suka.

the green hornet. first time tengok cerita 3D, maklum la jarang tengok wayang. hehe. best sesangat cite ni. kelakar, menakjubkan, teruja, giler, comel. semua ada. haha. untuk aku, tak rugi tengok.

lebih-lebih lagi bila mamat sorang ni berlakon. kato ! jay chou! ensemnyeeee tengok mamat ni. bila tengok dia berlakon dalam cite ni boleh buat aku jatuh cinta, jatuh katil, jatuh motor semua la. hahaha. abis aku kalau ncik M baca. haha. sampaikan malam tadi sebelum tido aku boleh teringatkan mamat ni. ngee.

alahai. nampak gayanya pasni kerja aku melayan cerita korea jela sebab aku suka sangat-sangat tengok muka hero korea, cina sebagai terapi mata. haha. tapi apa-apa pun ncik M tetap hero cina, korea, jepun aku foreber. terapi terbaik. i lap u la ncik M. hahaha. nak jugak. :P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...