Monday, January 24, 2011

[ walaupun tarikh dah luput tapi nak juga sambut ]

minggu yang agak memenatkan. ambik cuti jumaat pun rasa macam tak cukup. balik melaka, balik putrajaya. balik kajang, balik putrajaya. kemas itu. kemas ini. huwaaa mana cuti tak cukup. malasss betul nak keja esok. -.-'

ok. nak cerita yang best-best je buat ubat malam nak tido. best sebab ada kek coklat. nyum. nyum.


kek sempena menyambut birthday boy kesayangan yang ke 28 tahun. dah lepas dah disember tahun lepas tapi sebab tak sempat nak celebrate, sibuk nak majlis kawin jadi tunda hingga semalam. kek di bahagi dua sebab angah adik ncik M ari 2 celebrate tanpa kek. comel je kek. kebetulan dua-dua birthday boy duduk menghadap. hehe.

ini kira aktiviti wajib keluarga. lambat atau cepat belakang kira tapi mesti buat. sebab kena ada sesi bagi hadiah.

macaroni & cheese SR. nama penuh aku lupa. ini menu bukan aku punya tapi mak mertua aku punya. sebab apa aku publish sebab mak mertua aku bagi rasa dan rasa macam tak nak bagi balik je. sedappppp sangat. rasa macam masa 2 gak aku nak tukar menu. 2la suka sangat order makanan yang sama sebab takut yang lain tak sedap. pasni boleh order yang ini. di jamin sedap.

ok. masa untuk buka hadiah dari family. weee.

ncik M hampir-hampir beli sunglass baru sebab yang lama patah. nasib baik tak beli sebab dapat hadiah birthday. drive balik rumah senyum tak henti-henti dengan sunglass baru. :P



*pic credit 2 bangah. kamera aku masih rusak. :(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...