Friday, January 28, 2011

[ tulis nama atas batu eh silap ]

baru perasan aku ada simpan gambar ni. sebelum ni ada entry sambut birthday ncik M, mmm asik cite ncik M je kan? hehe. sementara ada dia sorang ni kita cite pasal dia jela kan. nanti dah ada anak cite pasal anak je pulak. :P

ni je hadiah yang aku bagi masa birthday ncik M yang ke 28 tahun. hari 2. hadiah biasa-biasa je. setakat bagi hadiah dan belanja ncik M makan apa tah lupa. teppayanki kot. feberet kita orang berdua. hehe. masa 2 kan sebelum kawin jadi harus la berjimat cermat, tak dapat la nak special sangat. asal ingat ok la 2. :P

pen parker tertulis nama ncik M. sukeeeeee. suke sangat. :D

2 comments:

Anonymous said...

nak ty..
nak buat mcm ni..nak tmpah katne ek?

[s.u.r.i.a] said...

beli pen ni di mana-mana sec. alat tulis jaya jusco. then free engraved pen dan terus siap. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...