Friday, February 11, 2011

[ ini status blog bukan facebook ]


kemengantukkan yang teramat. 2 la orang dah pesan, jangan tido tengahari nanti malas nak bangun sebab rasa macam tak cukup tido. buat kerja pun memain err bukan hari-hari ke memain.

malam ni balik melaka. rumah sedara tak habis melawat lagi. fuhhh. penat ok tapi nak buat macamane, begitu la pengantin baru. ni pun kira dah lambat, mesti ada yang kecik hati. urmmm.

aku perlukan cuti lagi. mau ber'honeymoon' dengan ncik M. mau berdua dengan dia je. mau bawak dia lari dari keja.

bercuti panjang sikit, sikit pun jadi la. cuti ada lagi 34 hari kalau tidak 35 sebab tak dapat mc ari 2 terpaksa el. lepas ni taknak pergi klinik gomen. huh! sayang cuti wooo.


mmm cepat la kul5. mau jumpa drebar kesayangan yang datang menjemput. bosan dah ni !

2 comments:

Mawar_berduri said...

panjangnya status?..hihi

[s.u.r.i.a] said...

sebab 2 letak kat blog, kalau letak kat fb orang muntah. haha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...