Wednesday, February 23, 2011

[ ford focus tdci test drive ]


semalam aku ke sini. ford malaysia pj branch. menemani ncik M. dulu aku pernah buat entry kami dengan honda civic type R. masa 2 keinginan ncik M nak test drive civic type R tak kesampaian. kali ni dia kembali cuci mata tengok kereta. :P

malas nak bercerita panjang aku letak link entry yang dibuat ncik M di blog dia. aku letak gambar je. boleh tak? :P






say hai kat si comot merah kat luar 2. hehe. best sebab aku sebagai co pilot yang takut nak cuba memandu kereta lain rasa kereta ni selesa dan sangat-sangat laju. compom kalau bawak dari rumah ikut lebuh sentosa yang lurus 2 tak sampai 10minit ke ofis. hehehe. bab laju, turbo memang ncik M kemain suka.

kami saja je jenjalan tengok kereta. bukan beria nak beli pun, sekarang pun bukan masanya nak tukar kereta. ni nak test je. :P

ncik M ni memang giler kereta dari dulu. lagipun kereta di jepun murah tak macam di mesia. student pun boleh pakai.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...