Friday, March 4, 2011

[ tempat makan sedap di bagan lalang, sepang ]


tarikh : 27 sebruari 2011

lokasi : restoran terapung HM sri bagan, pantai bagan lalang, sepang

pemakan : 2 orang

menu : ikan siakap masak tiga rasa, ketam masak cili, sotong goreng tepung, kailan ikan masin & telur dadar (feberet ncik M hihihihi)

harga : lupa. tapi lebih murah.

komen : rupa restoran agak klasik sikit sebab siap ada jeti kayu besar (nama betul ke tak pun aku tak tahu). layanan cepat dan pantas. menyediakan air suam dan sepinggan kerepek buat mengunyah sementara makan siap di masak. semua makanan laut segar-segar. pilih, timbang dan cakap je mau masak apa. bila dimasak pun sedap, kena gaya masak. makan sampai habis licin semua. aku la yang makan kasi habis. :P

kesan : boleh datang lagi tapi muka aku naik sensitif sebab makan makanan laut banyak sangat. bayangkan ketam sekor aku makan sorang. huwaaa sedapp tapi tak boleh makan selalu. kena pantang makan. 2 pun nasib baik tak order udang dengan kerang. udang lagi kena pantang !! sedap tu udang. sob.

masa ni la aku melihat kejadian depan mata sorang baby tak sengaja kena air panas. melecur teruk. kesian baby 2, mak dia pun. oh tak boleh lupa sampai sekarang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...