Monday, March 21, 2011

[ teringin dengan hantu kak limah ]

sekarang tengah malas. lepas balik kursus dah naik lemak. heee.

aku perasan ramai follower blog aku ni b2b. terima kasih la sudi nak follow blog ni. disebabkan aku sedang malas. nanti aku cuba rajin-rajinkan diri update pasal kawin yang nak masuk 3bulan dah pun. kasi abis la. sebenarnya aku lebih nak share pada benda yang boleh dijimatkan. tapi 2 la. malas kan nak buat macamane la ni. hihihi.

sebelum 2 aku ada satu rahsia. aku dah tengok cite hantu kak limah balik rumah. rahsia la sangat kan. hehehe. disebabkan orang cakap cite 2 best giler, kelakar & tidak menakutkan buat aku betul-betul teringin nak tengok cerita 2. sampaikan hampir-hampir terbeli cdnye masa jalan-jalan jusco equine. konon cakap pada ncik M sebab teringin sangat nak tengok. teringin kalah orang mengandung aku ni. ncik M call tanya adik dia dulu boleh donload tak cite 2, then dia cakap boleh. so esoknye terus kita orang dapat tengok wayang hantu kat rumah. :)

percubaan berani mengengok cite hantu ni. hahaha. mentang-mentang tengok dengan ncik M kalau tak kirim salam sayang jela. tapi kan comel je hantu kak limah 2 sambil nyanyi lagu enjit-enjit semut. hahaha. comel la sangatkan tengok disebalik bantal 2. ngee. :P

mm nak minta donload cite apa pulak ekk?. :P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...