Tuesday, March 8, 2011

[ walkway & meja pengantin ]


harap maklum. gambar sebelah kanan ni aku dah tukar. kemain besau lagi. hahaha. hati suka, suka hati la kan. :P

sejak menjak ni dalam kepala otak duk pikirkan satu hal ni je. hari-hari, tiap masa. paling ketara ncik M la. tapi mungkin bukan rezeki kami lagi untuk dapatkan. dulu terlepas sekali sebab kami lambat sangat. kali ni pulak dah siap tengok tapi kami terpaksa lepaskan. bukan satu keputusan yang mudah untuk dibuat. aku percaya pada ncik M, percaya dengan setiap keputusan dia. ada rezeki kami nanti mesti dapat yang lebih baik. bila peluang 2 datang lagi dan saat 2 kami dapat, baru seronok aku nak kongsi. buat masa ni biarla rahsia dulu. rahsia la sangat. kan. hahaha.

buat mengisi kekosongan selepas beberapa hari tak mengupdate belog kesayangan ni. aku cuma nak letak gambar walkway with red carpet & meja pengantin masa resepsi sebelah lelaki. tanpa pelamin pun aku tetap bahagia. cewahh! malas nak taip banyak-banyak. sekadar mahu berkongsi. :)





dah 2 bulan. agak-agak nak cerita pasal kawin lagi korang bosan tak? :P

2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

tak bosan...tulis la lagi..sya suke :P
hhihihi :)

[s.u.r.i.a] said...

hihihi. maceh ross. nanti kongsi bebanyak ekk. ngee. :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...