Tuesday, March 1, 2011

[ tiada alasan untuk tidak ke dapur ]

hihihi. dah macam motto kementerian belia dan sukan pun ada. so, lepas ni aku tak boleh bagi alasan untuk tidak ke dapur walaupun untuk membuat air milo kegemaran ncik M dengan kehadiran 'mereka-mereka' ni yang sudi datang menemani dan memeriahkan dapur aku. :P

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.











rajinkan aku gugel setiap satu model. model yang sama ok. hahaha. saja kot-kot la ada yang hilang kat dapur aku boleh tengok-tengok balik kat sini. ngee. :P

alhamdulillah, hampir semua wishlist hadiah kawin aku dapat, terutama barang letrik untuk dapur. memang aku sengaja taknak beli sebab nak tunggu orang bagi. ngee. ni belum masuk barangan tupperware yang telah berjaya memenuhi kabinet dapur. sukeeee sangat. barangan basic-basic tak boleh la masuk wishlist, kena beli sendiri. hahaha. btw, couple tea set dari cikk ross pun cantik sangat, kotak bentuk hati lagi. aku suka sangat dapur aku. sangat-sangat suka. terima kasih kepada semua pemberi. semoga Allah swt murahkan rezeki mereka. :)

ok. pasni kena rajin-rajin gugel resepi pulak ye.



pstt : puan tuan masittah tengok-tengokkan kan la barang letrik yang takda lagi ni. bila-bila balik mesia boleh la bagi. hahaha. :P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...