Friday, July 1, 2011

[ happy anniversary to dear belog and me too ]

fuhhh. berpeluh ada. cemas ada. ni dari tadi bekejar macam-macam sebab nak kasi clear meja cecepat. hihi. tipu la sejuk-sejuk dalam aircon pun boleh berpeluh ke? :P

tinggal sikit kerja, lepas entry ni aku sudahkan. aku kena cecepat siapkan kerja nak cuti panjang minggu depan errr tak la panjang sangat. 2 hari je pun. hihi. tapi panjang bagi bos aku, hari-hari tanya aku cuti minggu depan kan? minggu depan cuti 1 hari je kan? 2hari la bos. mahu honeymoon lagi. huuuu.

insyaAllah esok pepagi aku dengan ncik M gerak ke penang, mengisi wiken kami di sana. dah lamaaaaaaaa sangat plan nak ke sana sebab aku dah lama tak ke penang. last tahun 2006 kot masa kak chik masih belajar kat sana. lepas bulat punya bulat tarikh cuti ncik M dekat kalendar kuda, akhirnya dapat jumpa tarikh ncik M cuti wiken. yeahhh! kira honeymoon aniberseri ke 6bulan la. hehehe. saje mau jalan-jalan, cari makannnn. doakan kami selamat pergi dan balik. :)

sebut pasal aniberseri. happy 3rd anniversary buat belog kesayangan ni. aniberseri sebelum ni tak pernah nak wish pun. hihi. sekejap je dah 3 tahun. sejak 3tahun lepas sampai sekarang masih jadi hobi aku walaupun sekejap tukar url, sekejap private, sekejap rajin, sekejap malas errr macam lama je malas. hihi.

sayasayangsangatbelogsaya. :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...