Saturday, August 8, 2009

[ aku jumpa sape? ]


semalam kebetulan nama aku d calonkan utk menghadiri majlis beramah mesra bersama penaung puspanita, sape lg klau bkn isteri pm datin paduka seri rosmah mansur. aku selaku ajk puspanita kementerian nk xnk kena la p. klau x, kena jwb surat tunjuk sbb plak nnti. aku rase aku la yg paling mude, almaklum la ajk puspanita ni selalunye 'org lame'. memang meriah majlis nye, tgk la sape vip nye plak kn.
dh telanjur aku dtg, aku xnk la lepas peluang tgk isteri pm ni dr dekat. tergedik2 la aku kuar kn kamera. aku berpeluang salam ngn datin paduka n terus aku capture pic kt atas ni (maaf la ade silau ckit). dia nampak lain la dr kt tv tp biar aku jela yg th ape yg lain nye.

lame rasenye menunggu waktu mkn. sbb pg 2 aku sempat minum milo je. dhla vip nye dtg pnye la lambat, d tambah ngn mcm2 tarian lg. dh bape x aku ngadu kt akk sbelah ni pn aku xkire. dh terlalu lapar. bergelas2 fresh orange dh aku teguk. makanan dh terhidang tp lum mase nye utk mkn.

ni bdk yg suke nau bergambau kate org mlk, menunjukkn muke kesian yg bosan & laparrrrrr!!!

:: sejak aktif puspanita ni, banyak betul la majlis mkn aku kena hadir ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...