Wednesday, August 12, 2009

[ bkn nye mudah ]

"sedih sy dgr awk naik ambulan td.
sy nak jd pakwe awk, awk xnk. kan dah ssh. hehe.
awk dah kena kawin ni."

en. mazhan, officer d ofis aku. ptg smlm menghantar msg lepas dpt th aku masuk hospital. tau la dh kawin, brani la ckp mcm 2. hangin aku 1 badan.
"su, dah ok ke arini?
kau dah kena kawin la. biar ade org jaga kau.
lepas raye ni jalan je, wat yg wajib dulu"

kak ela, ofismate aku pg2 lg dh sapa aku mase d pantry. rase nye ni dah kali ke brape pn aku xkire dia ckp mcm 2 pd aku. biase la org lame, lebih2 lg dia tgk aku kerap sakit kebelakangan ni.

pd aku bkn nye mudah. sape xnk kawin, ade org jaga kte, ambik berat tentang segalanye. tp org yg kte nk kawin 2, igat nk kawin senang ke main ambik je sape2. takut tapak pn xsmpat ciap ni kan nk tggu tangga terbina. semua nye bergantung ngan soal hati & jodoh ketentuan Allah S.W.T. aku percaye blum tibe masenye lagi.

:: saat & ketika ini, perut aku masih sakit. aku hanya mampu bertahan ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...