Tuesday, August 25, 2009

[ no more epf ]

arini 25hb, ari gaji. knape ekk duit gaji aku lebih bnyak dr biase. tp xde la bnyak mne pn. name pn gaji mmg dh sedia ciput. bkuatkuasa gaji bln ni, payslip aku dh xde pmotongan caruman epf @ kwsp. 2yg gaji jd bnyak ckit 2. hehehe. mksud lain aku dh bertaraf pencen jd xperlu la nk potong epf ni. waaa nk tunggu pencen bpuluh taun lg. so, aku dh boleh bwk kluar duit simpanan epf 2. ptt ke aku bwk kluar ek? klau duit dh depan mate compom aku gune wat shopping. phm jela klau dh prempuan. lalalala. tp klau simpan je kt epf 2 bkn duit 2 nk beranak ranak pn. mmm..

:: aku compom jawatan staun, dpt taraf bpencen pn staun ^_^ ::

4 comments:

mawar_berduri said...

Wa...nih nakkena soh belanja ni... Seronoknya dah dapat wet EPF..ross ni cornfirm pun blom...lambat btol :(

[s.u.r.i.a] said...

leh je. tp kena dtg putrajya la hehe. awk compom pn lum lg ke?HR awk la lmbat la 2, p hambat dorg hehe.

mawar_berduri said...

hihi..standard kat MITI ni 2 tahun lbey baru corfirm...Su, Ross pun tak leh nak chat kat Shoutbox su...Kena block...cube Su try install shaoutbox baru ....

[s.u.r.i.a] said...

giler la, lambat 2. mgkn sbb MITI besar kot. install baru?ni yg xbape gajin ni huhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...