Wednesday, August 26, 2009

[ gelang dari sabah ]

tantek x gelang yg aku pakai 2? tantek kn. bling2 lagi. pemberian officer aku, puan sofia yg baru balik dr sabah. officer aku sorg ni mmg suke bg hadiah wlaupn dia g outstation dekat je. aku sebenarnye xbape gemar ngn gelang, aku tahu aku mmg xkan rajin pkai. mmg bnyak gelang yg tantek2 la org bg tp aku simpan je wat jeruk. tp ape2 pn aku sukekn nye. ^_^ atleast aku igat gelang2 2 sape yg bg & aku th ade gak org yg igat kt aku ni.


:: klau barang emas lg la aku xsuke pkai, meriah sgt huhu ::

4 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

wah..cantik..blink..blink...hihi..Cik Su..nape tak leh nak gune shoutbox su ni ..adeh... Su ANDA TELAH DI'TAG' datang le jenguk kat blog ross....kalau ade mase jawab ye .

[k.u.y.a] said...

maceh2 hehehe.

eda shamieda said...

cantiknye gelang 2..pandai betul org yg pilih.sesuai ngan sue

[k.u.y.a] said...

sesuai ke?mekaceh beth. i will follow yor blog. ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...