Sunday, February 28, 2010

[ wiken ku ]

aku ni nak kata angau, rasenye x tapi xtahu la macam ane aku leh buat silap. 9pagi boleh jadi 9malam. mati2 aku ingat 9malam. aku rase aku xsilap, cuma kak rekha 2je yang silap beri maklumat. huhu. kesian aku. xpasal2 xdapat g kenduri kawin lin. dengan budak2 ni aku heret sekali. kira nasib baik la kat azza ngan ayu sebab selepas dengan susah payahnye kejar bas dapat juga pergi kedah. sori la geng. memang salah aku. huhu.

thanks 2 abang sebab sudi isi masa su yang patutnye jauh jenjalan ke kedah. 'plan' kita punya la postpone kononnye su nak g kedah. sedangkan 3ari cuti tercongok je kat umah. dahla pemanasan bumi yang lebih hangat daripada biasa ni. fuhh lepas mandi pun berpeluh balik. ni dah malam2 pun rasenye macam nak p mandi balik je.


:: masa e2 sekarang sangat berharga ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...