Monday, February 8, 2010

[ jom! jangan lupe ye ]


tanpa aku tahu bila tarikhnya. aku dah cakap awal2 dengan ncik M supaya temankan aku untuk shopink baju batik d tempat biasa. dia terpaksa akur dengan temujanji e2. kejam kan aku?hehe. teringat nak gugel tadi. nasib baik xterlepas tarikh. fuhh! tiap2 tahun xpenah miss. jualan kraftangan sempena hari kraf kebangsaan mulai 24 Februari sehingga 8 Mac 2010 d kompleks kraf d jalan conlay, kuala lumpur. berdekatan klcc je. besh betul cuci2 mata tengok kain batik kat cni. yela nak aku cuci mata dekat kelantan@ terengganu bila tahun la aku nak g kan. huhu. baju2 batik aku memang beli kat cni je. kalau ofismate aku bawak dari kelantan@ terengganu jual dengan harga rm200-300. pk 2@ 3x dulu la nak beli. huhu. kalau hari kraf ni, aku dapat pilih yang cantik2 dengan harga betul2 murah. macam tahun lepas, time 2 aku g dengan kak chik. dia sedang mengandung masa 2. dia beli baju batik kain crepe dengan harga rm130. kain yang sama ofismate aku jual dengan harga rm250. benda cantik dapat murah dari selalu, seronok kan?hehe. promosi kerja kahwin pun ade pada tempat yang sama cuma bulan jun nanti. kot2 nak cuci mata ke kan. gatal ke ape ni?hehe.

bila aku buat entry ni secara automatik mengingatkan aku dan ape salahnye kongsi dengan kawan2 yang mungkin berminat. ayuh menghabiskan duit. ngeh2. :P

*tertakluk kepada perubahan ye. ^_^



:: sedang pk nak cari kaler ape plak. mm. ::

3 comments:

cheqna said...

selamat menghabiskan duit ye...

hehehehehe

[s.u.r.i.a] said...

kata mau menyimpan daaa. xboleh pakai betul. hehe. :P

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah dari Pak Karamu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...