Friday, June 4, 2010

[ aku pergi aku datang & mungkin aku pergi lagi ]

bismillahirrahmanirrahim. fuhhh. dah lame sebenarnya nak kembali berblogging secara terbuka. dari sehari ke sehari. rasenye baru arini betul-betul bersemangat. sepanjang menyepi aku kononye ade la update blog sikit-sikit. kalau rase rajin, kalau rase tarikh2 2 macam penting je untuk aku ingat. sekarang dan saat ni memang aku sangat bersemangat ni. cewah. dulu kononnye nak berblogging untuk bacaan sendiri je tapi sebab dah tahu xde orang nak baca aku naik malas nak update. pulak dah. lagipun ncik M ataupun tunangan ku. ohh sudah menjadi tunangan orang rupanya. ngee. ncik M pun dah start berblogging sekarang. dia dah create blog dia sendiri. saje-saje dia menulis. d sebabkan dia sangat rajin berblogging jadi kira hari-hari gak la aku buka blogger. aku masih bace tau cite kawan-kawan aku.

ok. sekarang mungkin xkan sekerap dulu. update benda yang aku rase nak share dengan korang. blog aku masih seperti dulu. diari hidup aku. diari untuk mengingati setiap detik yang perlu aku ingat. insyaAllah. 6bulan lebih lagi aku bakal beralih ke fasa yang bakal merubah sepenuhnya hidup aku. hidup aku xkan sama seperti 25tahun lepas. 25tahun lepas yang indah. harapan yang lagi indah, lagi besar untuk 25tahun yang akan datang. :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...