Friday, June 11, 2010

[ aku & tema ]

hari jumaat. penghulu segala hari. hari yang indah buat aku sebab esok cuti. yeah!! rasenye ni baru berkesempatan nak buka blog, malam semalam pun balik lewat. pergi digital mall pj semata-mata nak mencari laptop dell kaler hijau. thanks la pada tunang tersayang sebab sudi temankan. ahaks. adik perempuan aku minta tolong belikan untuk dia. hari 2 dah cari dekat the mines memang dah xde model hijau ni. kemain tawaf digital mall pun xjumpa. last-last beli je warne hitam. budak-budak zaman sekarang mengade-ngade nye melampau. xkoser nak layan lelebih. kita dulu xde pun macam 2, bersyukur dengan ape yang ade. kita dah tolong belikan dah cukup baik. kan. kan.

ok. ok. cukup cite semalam. ni nak update ape yang terlintas dekat kepala sekarang ni. aku baru je lepas belek majalah pengantin & jelita keluaran jun 2010. mama ncik M kirim bagi dekat aku untuk aku bace & belek. terkejut aku. aku ni yang bakal berkahwin lagi 6bulan lebih ni pun xpernah seumur hidup beli majalah pengantin. ni bakal mak mertua yang baik lagi gorges pulak yang beli, siap kirim lagi. oh terharu sungguh. ok. ok. sebelum 2, mengikut plan kami. majlis resepsi@ bertandang nanti kami buat simple je. xkan ade pelamin. nak lebih-lebih pun buat mase majlis rumah aku nanti. insyaAllah. mama ncik M pulak akan ke indon minggu depan & mengikut plan mama dia nak cari baju pengantin dekat sana je. kot-kot la lebih cantik@ lebih reasonable price. perancangan majlis belah ncik M memang totally mama, ayah & adik perempuan dia yang buat survey dari butik pengantin, katering, dewan & etc. dari apa yang mama ncik M cakap, dia kalau boleh beli baju dari sana je sebab dah terlanjur ke sana. asalkan aku boleh beri bayang-bayang baju yang aku berkenan. siyes la. belek punya belek pun aku xtahu nak baju macamane. ncik M pesan google la sekali, kot-kot ade jumpa baju yang ala-ala berkenan dekat mata. adeh! assingmen yang susah ni.

buat masa ni kami hanya ade tema kaler je. mengikut persetujuan antara aku dengan ncik M. tema majlis rumah aku nanti adalah kaler wajib dalam hidup aku iaitu kaler merah. harusss ok. aku xkisah baju aku kaler ape tapi yang penting majlis aku ade kaler merah. majlis resepsi nanti plak tema grey@ silver. segala urusan oleh mama ncik M sebagai chief. hehehe. ok. cukup buat masa ni. nak p google baju pengantin kaler grey. harap-harap jumpa yang berkenan dan nampak macam mampu beli. jangan la baju kalah artis, kag xpasal-pasal bakal mak mertua pengsan tengok baju impian aku yang ala-ala melampau. ngeee. :P

3 comments:

cheqna said...

amboi..
beshnya menghitung hari bahagia
semoga semuanya berjalan lancar la ye =)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

waaaaaaaa.....jeles... sy tak de tema, tak de plan dan sume takde .. huhuhu

[k.u.y.a] said...

cheqna : thanks. moga doa cheqna d makbulkan Tuhan. amin.

ross : time ni awk doakan su, tolong su beri pendapat. nanti time awk mesti su akan buat benda yg sama. rzeki awk tunang dulu, rzeki su plak kawin dulu. insyaAllah. moga Tuhan kabulkan doa kita. amin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...