Thursday, April 14, 2011

[ blog akan senyap untuk 4 hari akan datang ]

ada tiga perkara.

aku sedang mencari hardisk kepunyaan ncik M yang dah berusia hampir 10 tahun. kat rumah tak jumpa, kat ofis pun tak jumpa. macam-macam benda dalam 2, habis la aku kalau betul-betul hilang. 2pun sebab teringat nak tengok cerita kak limah baru sedar hilang, aku simpan dalam 2. aku sudah rindu sama itu cerita. hai la hardisk kat mana la kau. huhu.

ncik M sudah membuat teguran audit kepada blog aku sebab banyak unsur-unsur perkongsian yang pada dia adalah rahsia dan tak perlu kongsi dengan orang lain. 2la isteri dia ni semua benda nak cerita. sebab kat facebook aku dah banyak diam kat sini la dah cerita bagai. minta maaf kat ncik suami tersayang sorang 2. aku pun tak tahu dia tak suka aku kongsi perkara tertentu. taknak buat benda dia tak suka, dapat dosa je. nanti dah tersedap lagi banyak dosa aku. huhu. aku terpaksa delete dan edit entry-entry tertentu. entry-entry yang lepas-lepas akan dipinda dari masa ke semasa. ngeee.

dan akhirnya yang berkaitan dengan tajuk. hihi.

esok aku bercuti sampai isnin. nak jenjalan. bukan dengan ncik M je tapi dengan family in law sekali. seronoknyeee la rasa dapat bercuti. ni kira kali kedua aku ambik cuti lepas kawin. rasa lain pulak ambik cuti sampai 2hari, rasa kesian pulak tinggalkan bos. hihi. ok sebelum rasa seronok, balik kena kemas beg dulu. tang kemas beg memang tak seronok. :P



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...