Monday, September 7, 2009

[ dh lame xmcm ni ]

semalam punye la aku plan tido awal, semua benda aku setelkn kecuali baju aku biarkn xblipat. sok2 leh buat. jam 1030 aku dh tutup lampu. bace doa tido, aku niat mafkan semua org. mengiring ke kanan. semua petua dato' fadillah kamsah aku dh buat. bergolek ke kiri ke kanan. pelbagai posisi aku ambil. mate xmoh jgk lelap. dh bape x bantal peluk aku jatuh dr katil. aku kutip balik. aku anta sms kacau kt org arap2 ade yg respon. ade yg membalas. smpaikn org 2 dh tido, aku xtido lg. knape la ngn aku ni?. dh lame aku xrase mcm ni, rase ssh nk tido. nk kate aku terlebih tido, siang nye puas aku bjln memborong kain pasang. xkn bdn ni xrase penat. aku xtau ape yg berlegar2 d ruang kpale ni. sukar utk aku tafsirkan. aku pn xsedar jam brape akhirnye aku tertido.


:: nasib baik aku sedar utk bersahur ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...