Thursday, September 3, 2009

[ wit dato' fadillah kamsah ]

arini ade majlis ceramah agama sempena bulan ramadhan. penceramah nye xlain xbkn terang2 dh tulis kt tajuk kn. aku mmg excited la, firstime aku bpluang nk dgr ceramah dr dia ni. tajuk ceramahnye ramadhan & transformasi diri. antara yg paling aku igat, sebelum kte tido. kte maafkn semua org, tido seelok2nya mengiring ke kanan, bace doa tido & pg esoknye bangun ngn senyuman. jd kn ia sebagai rutin seharian kte, insyaAllah Allah e2 Maha Pengasih & Penyayang. Dia xkn sia2kn umat manusia Nya yg saling memaafkn org lain. ^_^



ini adalah sebahagian dari rakaman yg sempat aku ambil. ceramah yg dia sampai kn mmg best & yg paling penting ilmu yg ingin dia kongsi. bak kata dato' fadillah "jgn d marah org tua ni, ape yg sy ckp jgn terase. setiap yg sy smpaikn ade msg tersendiri". dia lebih ske menggunakan pendekatan memerli@ perkataan yg mkn dlm. jd, sendiri2 phm la. name ncik zolkiflie yg d sebut2 dlm video ni adalah bos aku. kesian dia, asik jd bahan je. bos aku 2 dh la low profile, mesti dia malu giler la. kesian bos.

seperti biase, aku ni klau dh ade kamera sboleh2nye xnk lepas kn pluang bergambar ngn org penting2 ni. aku sungguh bersopan santun k hehe. "dato', ade mase dtg la lg ke ofis kami ye". ^_^


:: sesiapa yg menghadiri majlis ilmu, insyaAllah doanya ketika e2 akn d makbulkan Allah s.w.t ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...