Tuesday, September 1, 2009

[ kelas menjahit manik@labuci ]

aku sgt cbuk utk meng'update' blog lgpn server d kg mmg sgt2 lembab. puas ati dpt blk kg bpuase ngn family. sebenarnye jumaat lepas aku ade attend kelas menjahit manik & labuci anjuran puspanita ofis aku. aku mmg suke kn nye sbb 2 aku join. nk d ikutkn nk khatam belajar mnjahit manik@labuci ni kena ambik mase lame tp leh sbb kn mase yg ckup mencemburui@ mkne lain nye bos2 mmg xkan suke staf dorg ambk mase bnyak time keja jd kelas nye hnya berlangsung 1 ari shj.


mcm2 jenis jahitan manik aku belajar, manik asas, manik tali, manik air mate kaseh, manik pucuk rebung, manik rantai & manik bsn pn ade. nasib baik xde manik cimb ke maybank ke. hahaha. mcm2 lg la jenis jahitan manik. pic atas antara jahitan aku yg telah d 'close up', ade mmg hancus xjd. kejar mase la katakn jd xbape feeling la. alasan hahaha. mmg senang je nk jahit manik ni tp kena rajin la sbb mkn mase & agak meletihkn nk ngadap nye.

pic sebahagian dr peserta & juga student2 dr ikbn peretak yg mbantu cikgu dorg mngajar ktorng. dorg mmg baik & comel2. ^_^


pic owner blog nk tumpang lalu. posing ngn jahitan yg xbape nk ciap. hahaha. ok ler 2. :P


:: ade lg manik yg aku lame dh beli tp xbjahit2. ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...