Friday, September 11, 2009

[ ayam penyet @wong solo ]

arini nk cite pasal mkn lg. salah 1 tempat bbuka yg sgt2 besh. lgpn aku kn suke mkn jd bulan2 puase ni lebih cite mkn la ekk. biar la asal aku suke. diari aku kn. lalalalala. aku biarkan pic2 ni bercrite. start ktorg dr ofis smpai selesai mkn. so, enjoy. ^_^

berbuka d cni mmg paling besh bg aku sbb yg join nye ramai tp spatutnye 10 org. ade yg last minute cancel. mkanan d cni mmg seeeeeeeedap sgt2. ayam penyet menu utama ktorg mmg 1 class. pedas xigat, aku mmg mkn abis la lepas 2 menahan diri dari kepedasan yg amat. sebelum blk aku kena serang sakit perut, aku xsure dsbbkn sambal 2 ke @ fresh orange yg aku minum. aku kn gastrik, gatal gak nk minum. huhu. aku bg 5 bintang utk kedai ni. linkali nk dtg lg. weee. ^_^

:: program ni dh bape x tertunda, akhirnye jd gak ::




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...