Wednesday, July 21, 2010

[ cukup 7 hari sudah ]

kesibukan melanda. melonjak-lonjak nak mengupdate blog tapi xsempat nak ngadap. kena cari masa betul-betul berkualiti. ape-ape pun, yeah! hari berkursus aku dah cukup. xpayah pk pasal kursus lagi, pk pasal kawin je. muahahahaha. :P


prof. dr ismail tambi, pakar sakit tuan. best giler kursus dengan dia. siyes, aku rase aku dah silap pergi kursus sebab cukup terang cite pasal hubungan kelamin suami isteri. siap tunjuk lelaki punya tutttttt. real punya ok. hahaha. gambar kedudukan alat kelamin masa buat hubungan. waaa xboleh terima aku. malu. aku seorang anak dara. :P aku pk positif ok. sekurang-kurangnya aku dapat ilmu baru. kira persediaan sebelum kawin la kan. kan. kan.

ok. ade mase terluang aku akan buang masa 2 dengan update persiapan kawin aku. lalalala.


*sila abaikan gambar aku yang macam mengandung 8bulan, baju kurung pahang 2 besar. :P


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...